środa, 16 stycznia 2013

SUKIENKA ZE STÓJKĄ I OZDOBNYM ZAMKIEM Z TYŁU NR 1/2013

Jako pierwszy tutorial o szyciu zrobiłyśmy film, w którym skroiłyśmy i uszyłyśmy sukienkę z satyny właśnie ze stójką i z takim srebrnym zamkiem z tyłu.

Bardzo dużo się nauczyłam tamtego wieczoru:) Dla mnie często trudne są te rzeczy, które Justynie wydają się banalnie proste:)
Nie wszyłabym tak ładnie tego zamka, a kiedy okazało się, że stójka jest dla mnie za długa i trzeba ją skrócić to ja już myślałam, że skoro przód już skrojony i podkrój pod szyją będzie większy niż ta skrócona stójka to że już tylko teraz trzeba będzie jakieś zakładki przy szyi porobić:):) ale Justyna sprytnie wprasowała podkrój szyi i stójka się pięknie zmieściła:)
Do szycia użyłyśmy satyny w kolorze stalowym, zamek metalowy na srebrnej taśmie (dł.60cm) i czarną kamelówkę ale jak ktoś woli to może zamiast kamelówki użyć flizeliny:)

Na tę chwilę film jest dostępny na  Allegro  ale mam nadzieję, że wkrótce będzie również dostępny na YouTubie i wtedy wstawię link:)
Już zaczęłam go wstawiać na YouTuba i można go obejrzeć w odcinkach tutaj Polecam gorąco!

Na razie pokażę dwa zdjęcia: wszytego zamka i stójki:)



2 komentarze:

  1. Tak fajnie zaczełaś,i co teraz,blog ma umrzeć,szkoda by było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe mam czasu na tego bloga:(
      ale jesteśmy na Facebooku grupą pod nazwą: SZYJ Z NAMI!

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń